Print
Print
14 سرطان, 1392

مرحله 4 بهترین این هفته با همراهی یک آوازخوان میهن پرست پشتو « لطیف ننگرهاری» برگزار شد، کسی که از خارج برای این برنامه دعوت شده بود. بعد از یک اجرای گروهی توسط اشتراک کننده‏گان، لطیف ننگرهاری یک آهنگ زیبای پشتو بنام " ستا د سترگو بلا واخلم جانانه " را اجرا کرد. ایشان تا آخر برنامه این هفته ابر ستاره حضور داشتند و نظرات مثبت خود را درباره اجرای اشتراک کننده‏گان برنامه ابر ستاره ارایه کردند.

 

بعد از اجرای لطیف ننگرهاری، «الیاس ایثار» روی استیج ابر ستاره ظاهر شد و آهنگ " جدایی ای جدایی" اثر آواز خوان بسیار معروف افغان « امیر جان صبوری» را اجرا کرد. داوران برنامه به این اجرا 26 امتیاز دادند و میهمان ویژه برنامه، لطیف ننگرهاری، این اجرای الیاس را مورد نقد قرار داد.  بعد از آن « سهراب الیار» یک آواز ازبکی را اجرا کرد که یکی از کارهای هنرمند محلی افغان بنام «چاووش» است. این اجرا توسط داوران به باد انتقاد گرفته شد و توانست 23 امتیاز را از آن خود کند که کمترین امتیاز این هفته بود.

 

«جمشید سخی»،  کسی که چوکی طلایی این هفته را از آن خود کرده بود  آهنگ  "من غرق خیال تو" را اجرا کرد و توانست 27 امتیاز و یک ستاره را از آن خود کند.
در آخر، « امید پارسا» آخرین شرکت کننده‏ای بود که روی استیج ظاهر شد و آهنگ " این فصل " را اجرا کرد که با نظرات بسیار مثبت میهمان ویژه این برنامه رو به رو شد. داوران برنامه مجموعا به این اجرا 29 امتیاز دادند که بلندترین امتیاز این هفته بود. امید برای برنامه هفته بعد روی چوکی طلایی خواهد بود تا این که شرکت کننده‏ دیگری بتواند بالاترین امتیاز را از آن خود کند. برنامه این هفته با دومین اجرای امید پارسا به پایان رسید.