Print
Print
14 سرطان, 1392

در مرحله اعلان نتایج 5 بهترین، «آرش بارز»، مجری این فصل ابر ستاره، اولین کسی بود که روی استیج ظاهر شد و مهمان ویژه این برنامه «شریف ساحل» را معرفی کرد؛ وی یکی از معروفترین ابر ستاره‏ های افغانستان است. شریف ساحل برنامه را با یک آواز هیجان انگیز" شبی که طوفان" شروع کرد و برنامه ابر ستاره را تا آخر همراهی کرد و در مورد اجرای اشتراک کننده‏ گان برنامه ابر ستاره نظرات سازنده‏ای را ارایه کرد.

 

در تعقیب اجرای شریف ساحل، «امید پارسا» روی استیج ظاهر شد و آهنگ " کمکم کن" را اجرا کرد، این آهنگ  یکی از کارهای خواننده افغان، «وحید سرور» است. بعد از آن، «جمشید سخی و شفیق سروش» اهنگ دوگانه‏ای را بنام " نقل و صندلی" اجرا کردند، این آهنگ یکی از کارهای آواز خوان بسیار معروف افغان، «امیر جان صبوری» است. این دوگانه با نظرات مثبت داوران و مهمان برنامه رو به رو شد. آهنگ " باز آمدم " یکی از آثار خواننده برزگ افغان « فرهاد دریا» دومین دوگانه این هفته بود که توسط «سهراب الیار و الیاس ایثار» اجرا شد.

 

در آخر برنامه، همه ستاره‏ها، داوران، و حضار اشتراک کننده منتظر شنیدن اعلان نتایج مرحله 5 بهترین بودند و استیج کاملا در استرس فرو رفته بود. مجری برنامه از همه اشتراک کننده‏ گان درباره حذف‏ شان از برنامه سوال کرد، همه آنها نگران حذف شدن از برنامه بودند و بعد از لحظاتی پر از استرس و ترس، «شفیق سروش» کسی بود که از برنامه حذف شد و برنامه این هفته ابر ستاره با آخرین اجرای او روی استیج ابر ستاره به پایان رسید.