Print
Print
8 سرطان, 1392

برنامه 5 بهترین ابرستاره افغانستان که در این جمعه شب از تلویزیون طلوع پخش شد جایکه اشتراک کننده‏گان برای گرفتن امتیاز کاملِ 30 برای گرفتن چوکی طلایی، تمام تلاش خود را به کار گرفتند. در این برنامه «شفیق سروش»، بخاطر گرفتن بالاترین امتیازات در قسمت جمعه گذشته از داوران، روی چوکی طلایی نشسته بود.

 

برنامه با یک آهنگ گروهی توسط 5 شرکت کننده، شفیق سروش، جمشید سخی، امید پارسا، الیاس ایثار، و سهراب الیار شروع شد. آنها آهنگ " شاد کن جان من " را اجرا کردند؛ این کار اثر آواز خوان بزرگ افغان، «سرآهنگ»، است. بعد از آن، امید پارسا روی استیج آمد و آهنگ زیبایی را که توسط خودش ساخته شده بود، اجرا کرد و 30 امتیاز کامل را از داوران بدست آورد.

 

اشتراک کننده دوم ، سهراب الیار بود که یک آهنگ ازبکی را اجرا کرد و از داوران 29 امتیاز کسب کرد. الیاس ایثار، سومین اشتراک کننده، آهنگ " آمده‎‏ام تا صد چمن" را اجرا کرد که داوران برای اجرای او 29 امتیاز را در نظر گرفتند.
بعد از الیاس ایثار، اینبار نوبت مدافع چوکی طلایی، شفیق سروش، بود که یک آهنگ معروف از استاد سر آهنگ را اجرا کرد که با انتقاد داوران رو به رو شد. آنها از 30 امتیاز، 23 امتیاز به اجرای الیاس دادند که در مقایسه با سایر اشتراک کننده‏گان کمترین امتیاز بود.

 

جمشید سخی با موسیقی محلی افغان، یک آهنگ استاد سرآهنگ را خواند. او بعلاوه 30 امتیاز کامل، 2 ستاره هم از داوران بدست آورد که بالاترین امتیاز برنامه امشب به او تعلق گرفت. جمشید روی چوکی طلایی می‏نشیند تا وقتی که شرکت کننده‏ای دیگری بتواند ریکارد او را بشکند.