Print
Print
22 سرطان, 1392

برنامهِ امشبِ اعلانِ نتایجِ 4 بهترین با دکلمه یک شعر زیبای عاشقانه توسط مجری برنامه، «آرش بارز»، شروع شد که در تعقیب آن کلیپ کوتاهی از قسمت قبلی برنامه نشان داده شد.

 

میهمان ویژه برنامه، قوالی خوان معروف افغان « یوسف محمود» بود، ایشان و تیم موسیقی‏اش از طرف برنامه ابر ستاره از لندن دعوت شده بودند. ایشان همراه با تیم خود یک آهنگ زیبا بنام " افتاده‏ام به بستر غم، زار یا علی" را اجرا کردند.

 

بر خلاف سایر برنامه های اعلان نتایج قبلی، اشتراک کننده گان بطور مجزا در این برنامه آهنگ های خود را اجرا کردند. «الیاس ایثار» اولین شرکت کننده ای بود که روی استیج ظاهر شد و یک آهنگ تازه از ساختهای « شاد کام نوابی» را اجرا کرد، این اجرا با نظرات مثبت داوران رو به رو شد. بعد از الیاس ایثار، «جمشید سخی» با یک اجرای متفاوت و عالی دومین نفری بود که روی استیج آمد، جمشید آهنگِ " چون غنچه لعل تو "، از کارهای «شریف غزل» را خواند که مورد تایید داوران قرار گرفت.

 

« امید پارسا» سومین شرکت کننده برنامه بود که آهنگی از خواننده مشهور افغانستان، « سلام جاوید» را اجرا کرد، این اجرا مورد انتقاد داوران قرار گرفت. آخرین اشتراک کننده «سهراب الیار» بود که یک آهنگ ازبکی را اجرا کرد، این آهنگ توسط عمویش ساخته شده بود و توانست رضایت داوران را بدست آورد.

 

در آخر، این جمشید سخی بود که از برنامه حذف شد و برنامه با آخرین اجرای او به پایان رسید.