Print
Print
24 جوزا, 1392

شب گذشته، هر یک از اشتراک‌‌کننده‌گان آهنگی از هنرمند برجستۀ افغانستان یعنی «احمد ظاهر» را تدارک دیده بودند. برنامه، با یکی از آهنگ‌های «احمد ظاهر» شروع شد. بعد از آن مجری برنامه «آرش بارز»، به برنامه پیوست و دوست و رفیق دوران کودکی «احمد ظاهر» را فراخواند تا داستان‌هایی از استعدادهایِ «احمد ظاهر» و دورانِ کودکی و جوانی وی را برای ما بازگو کند.
«جمشید سخی»، اولین اشتراک‌کننده‌ای بود که به رویِ صحنه آمد و آهنگِ مسمی به «ماه من ز راه رسید» را زمزمه کرد؛ او همچنین از فرصت پیش آمده بهره برد و روز مادر را به تمامِ بانوانِ جهان تبریک گفت. «سهراب الیار»، دومین اشتراک‌کنندۀ برنامه، آهنگِ «خنده به لبهای تو را» به اجرا گذاشت و مورد تشویق هر دو سالار برنامه قرار گرفت. «نواب نجمی»، سومین ستارۀ برنامه بود که آهنگ «کجکی» احمد ظاهر را خواند. بعد از اجرای این آهنگ، به یکی از علاقه‌مندانِ «احمد ظاهر» این فرصت داده شد تا یکی از آهنگ‌های آن هنرمند را اجرا کند. با شگفتی تمام، وی آلبومی را که حاوی 600 عکس «احمد ظاهر» بود، به همراه داشت.
«امید پارسا»، چهارمین ستارۀ این برنامه بود که با «سنتور» خودش در برنامه ظاهر شد. وی آهنگ «تنها شدم تنها» را اجرا کرد و به تعقیب آن، «الیاس ایثار» همزمان با نواختن "اکاردیون‌"، آهنگِ «با تو رفتم» را سرود که مورد تشویق و حمایت هر دو سالار قرار گرفت.
بعد از هنرنمایی وی، «شفیق سروش» آهنگ نامیِ «اگر بهار بیاید» را خواند که مورد تشویق و استقبال حاضرین در تالار قرار گرفت.
برنامه با آهنگ «تو برایم مقدسی» به زیبایی هر چه تمامتر توسط «حسام فرزان» خاتمه یافت.